Minőségpolitika

Valamennyi meglévő és leendő ügyfelünk áll a cégünk minőségpolitikájának középpontjában.

Ügyfélközpontúságunkhoz rendeljük a szervezet folyamatos fejlesztését és a megújulás iránti igényt. Ügyfeleink megelégedettsége érdekében komplex vállalatirányítási rendszert üzemeltetünk, szolgáltatásaink és lehetőségeink bővítése érdekében rendszereinket bővítjük, a tevékenységünkben széleskörű szoftveres segítséget veszünk igénybe. Az Internetes kommunikáció valamennyi területén igyekszünk minél több szolgáltatást kínálni.

Az Opticon Kft. törekszik arra:

  • hogy a legjobb minőségű, megbízhatóságú szolgáltatást nyújtsa,
  • hogy fejlessze rendszereit és ezáltal szolgáltatásait,
  • hogy folyamatosan fejlessze munkatársai szaktudását,
  • hogy az ügyfelek “MINŐSÉGI” szolgáltatónak tartsák.